sobota, 17 sierpnia 2013

Cześć. ;D

Hej, Chciała bym Was powitać na moim blogu "All I Need Is Love". ;)
Blog ten, jak ktoś może sie już domyślać, będzie o One Direction, czyli opowiadania chłopakach i innych bohaterach.
To mój pierwszy blog, więc nie bądźcie zbyt surowi. Mam nadzieje że sie wam spodoba. Jeśli mi sie uda, to jeszcze dzisiaj dodam bohaterów, jeśli nie to jutro. Rozdziały będą dodawane raczej bardzo szybko, myśle że co dwa dni. Pierwszy rozdział już gotowy, więc niedługo będziecie mogli sprawdzić. Bardzo prosze, jeśli będziecie czytać to zostawcie po sobie jakiś komentarz. Dla was to nic takiego, ale ja będe wiedziała czy mam po co dalej pisać, chociaż nie oczekuje wiele.
Pozdrawiam.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Piszcie komentarze, bo to zachęca do dalszego pisania i dziękuje wszystkim, którzy to robią ;*