wtorek, 10 grudnia 2013

LIBESTER AWARD.! ;D


Hej, hej. Dzisiaj bardzo kolorowo. ;*
Ku mojemu zdziwieniu zostałam nominowana do Libester Award. 
Szczerze nie spodziewałam się tego, ale bardzo dziękuje ;* 
Naprawdę dużo to dla mnie znaczy i jest to dla mnie ważne, bo to oznacza, że jednak to co robie komuś może się spodobać. ;D 
No więc bez zbędnych przedłużań ( co mam w zwyczaju xd ) przechodzę do tematu. =)

 Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie  obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.


1. Zostałam nominowana przez: http://onewayoranothervswings.blogspot.com/

PYTANIA: 


1. Dlaczego założyłaś bloga?
- Pisze odkąd tylko pamiętam i bardzo to lubię. Dlatego chciałam sprawdzić czy jestem w tym dobra i czy komuś będzie się to podobało.


2. Co cenisz w ludziach najbardziej?
- W ludziach najbardziej cenię  przede wszystkim szczerość i lojalność, a także pomocność, wyrozumiałość i empatię.


3. Jakich cech nie lubisz u innych?
- Bardzo nie lubię gdy ludzie są wredni, złośliwi, gdy kłamią, wywyższają się i poniżają innych.


4. Jak ma na imię najlepszy przyjaciel?
- Moja najlepsza przyjaciółka to Eliza ;*

5. Twój idol to...
- Hmm.. po za oczywiście chłopakami z 1D.. na tą chwile nikt inny nie przychodzi mi do głowy. 

6. Zasada, którą kierujesz się w życiu?
- Żyj tak abyś nigdy niczego nie żałował, nie bój się spełniać marzeń.


7. Ulubiony kolor...
- Oczywiście fioletowy i szary, a do tego niebieski i czarny.<3

8. Ulubiony przedmiot...
- Angielski i Historia.


9. Ulubiona piosenka...
- One Direction - Live while when we're young, Best song ever, One way or another. <3


10. Ulubiony blog...
- Hmm.. Dwa ulubione. 
Angels vs. Devils i Rozśpiewana Historia ( Imaginy o One Direction i nie tylko..)


11. Za co cenisz swoich przyjaciół...
- Cenie ich za to, że zawsze potrafią mnie pocieszyć, zawsze mnie rozśmieszają i rozumieją mnie, znają mnie najlepiej na świecie, a przede wszystkim WYTRZYMUJĄ ZE MNĄ xD 



2. Zostałam nominowana przez: http://harrykochakotki.blogspot.com/

PYTANIA: 


1. Od jak dawna masz bloga?
- Pisze chyba od zawsze, ale bloga założyłam niecałe 4 miesiące temu.


2. Zainteresowania/Hobby?
- Jak wiadomo bardzo lubię pisać, ale wszystko, nie tylko opowiadania. np. piosenki, wiersze itp. Bardzo lubię też rysować i nawet nieźle mi to wychodzi, a także śpiewać, ale to już tak dobrze mi nie idzie.xd No i strasznie uwielbiam tańczyć, kocham taniec.


3. Ulubiony kolor?
- Tak samo jak przy pierwszej odpowiedzi: fioletowy, szary, niebieski i czarny.


4. Ulubiona piosenka?
- Tak jak wcześniej: One Direction - Live while when we're young, Best song ever, One way or another. <3 
5. Motto życiowe to...?
- Tak jak było wyżej: Żyj tak abyś nigdy niczego nie żałował, nie bój się spełniać marzeń.

6. Ulubione danie i ulubione picie to...?
- Mmm.. Spaghetti Bolognese i Pizza, a picie.. chyba Cappuccino albo gorąca czekolada. <3

7. Twój idol?
- Jak było już poprzednio, przede wszystkim: Niall, Harry, Louis, Liam i oczywiście Zayn.<3

8. Jakaś rzecz, która cię zmieniła i jak postrzegasz świat?
- Hmm.. trudne pytanie.. sama nie wiem... Myślę, że wszystkie zawody, których doświadczyłam przez różnych ludzi i to jak mnie zranili. 
Więc myśle, że świat jest piękny, tylko ludzie go niszczą i robią sobie na nim piekło.


9. Gdybyś mogła być jakąś nadprzyrodzoną istotą, to jaką?
- Myślę, że byłby to anioł. Dlatego, że pomagają oni ludziom i ogólnie niosą dobro, którego potrzeba na świecie.


10. Ulubione zajęcie?
- Pisanie, taniec, oraz spędzanie czasu z przyjaciółmi.


11. Jak dała byś na imię swoim dzieciom?
- Hmm.. Córce napewno Lena, bo sama chciałabym tak mieć na imię i bardzo mi się ono podoba, a synkowi, sama nie wiem... może Fabian/Fabio, albo Kuba. 


Niestety nie można nominować tych, którzy nominowali ciebie, (Grr.! xd) a wiec nie ma tu tych dwóch blogów które chciałam, jednak wymyśliłam coś, przez co i tak wyszło na moje ;P 


Wiec, ja nominowałam :



A oto pytania dla was : 

1. Od jak dawna jesteś Directioner i dlaczego właśnie oni.?
2. Co najbardziej lubisz robić w wolnym czasie.?
3. Co najbardziej cenisz u ludzi.?
4. Twoje największe marzenie to... (poza wszystkim z 1D ;P).?
5. Co chciałabyś robić/kim chciałabyś być w przyszłości.?
6. Bez czego nie wytrzymujesz kilku godzin/dni.?
7. Co jest dla ciebie najważniejsze w życiu (poza wszystkim z 1D).?
8. Twój największy talent to... .?
9. Czego najbardziej nienawidzisz.?
10. Którego z chłopaków z One Direction lubisz/cenisz/szanujesz  najbardziej i za co.?
11. Najbardziej przeraża cię... .?
 

No to, to by było już chyba na tyle. 
Jeszcze raz bardzo wam dziękuje za nominacje i za to, że jesteście ze mną. 
Życzę miłej zabawy i jestem ciekawa waszych odpowiedzi. <3

9 komentarzy:

  1. Hahaha super! <3
    Zasłużyłaś na te nominację :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hej! : ) z góry przepraszam za spam, ale zaczęłam pisać opowiadanie o Harrym i żeby ono miało sens, fajnie byłoby mieć je dla kogo pisać, więc jak masz ochotę to wpadaj http://we-have-got-a-bit-of-love.blogspot.com/ :*

    OdpowiedzUsuń
  3. I tak oto.... nominuję Cię do Libster Award!!!!!! Taaaaadaaaaa :D Serdecznie zapraszam do mnie po pytania :) -----> http://harrykochakotki.blogspot.com/

    Hyhyhy znowu... :D
    Ale tak jak mówiłam: ZASŁUŻYŁAŚ I KROPKA!!! Twój blog jest super <3

    OdpowiedzUsuń
  4. *Oklaski z piekła* Zostałaś nominowana do Liebster Award!
    Szczegóły u mnie! http://imagine-one-direction-infection.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. [SPAM]
    Zapraszam na mojego bloga: http://wish-youu-were-here.blogspot.com/
    Wprawdzie dopiero co zaczynam i bardzo zależy mi na każdym komentarzu. To naprawdę wiele dla mnie znaczy. Byłoby bardzo miło gdybyś na niego weszła i zostawiła po sobie jakiś ślad.
    Zwiastun: http://www.youtube.com/watch?v=QNzWDwXMCUw&feature=youtu.be
    http://wish-youu-were-here.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. I znowu...
    Hej hej :)
    Mam dla ciebie nominację!!! Zostałaś nominowana do Libster Award :) Po pyatania zapraszam do siebie! :D
    http://harrykochakotki.blogspot.com/
    Nicol <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha znowu.? To już chyba trzeci raz ;P
      Ale dziękuje to naprawdę bardzo miłe. Chociaż mało się już tu udzielam. ;*

      Usuń
    2. Obrazisz się jak nominuję cię po raz czwarty??? :)

      Czeeeeeeeść! Przybywam z... nominacją do Libster Award! Gratuluję i życzę duuuużo weny :)
      Pytania i szczegóły znajdziesz tutaj: http://harrykochakotki.blogspot.com/
      Nicol <3

      To juz ostatni raz kiedy organizuję Libster Award, jest tego po postu za dużo X_X
      Życzę miłej zabawy :)

      Usuń

Piszcie komentarze, bo to zachęca do dalszego pisania i dziękuje wszystkim, którzy to robią ;*